Alla inlägg den 14 december 2010

Av Emma - 14 december 2010 20:45

... Så mycket det har varit senaste veckan! Massa handbollstittande (Sveriges damer är sååå sjukt heta), fotbollstittande, innebandy, praktik, och seminarie!Seminariet gick bra, hemtenan godkänd! Detta innebär att alla skolrelaterade pärmar och böcker nu kan ställas in i bokhyllan för att sammla damm ty jag är förskonad från dem nu. Plugget är över, endast praktiken kvar samt den kliniska sluttentan, den är jag förvisso inte så nervös över då jag anser att det är något man i detta läget borde klara, annars är man nog inte riktigt redo att bege sig ut i arbetslöst som syrra! Just det, arbetslivet...... I fredags fick jag ett GRYMT kul telefonsamtal, nämligen från jobbet jag sökt! Jag fick det! Just precis, JAG fick det!!! Så jävla glad jag är, ska bli sjukt skoj, det är skit samma att jag börjar tre dagar efter examen för det aka bli FANTASTISKT!!! :-) Gla ja e!!!Nu handboll- sen mys!!! ;-)

Presentation

Jag är en snart färdigutbildad sjuksköterska som jämt har mycket att göra, älskar sport och min underbara sambo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards