Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Lördag, underbara lördag!

Av Emma - 4 december 2010 19:08

Då var det lördag igen, lika snabbt som den kom var den alldeles strax tillända! Varför ska helgerna gå så jädrans snabbt? Dagen har bjudit på match, för mannens del, och lite shopping efter det! Ett par förhoppningsvis varma skor inhandlades... Kvällen har bjudit på god mat o hittills många skratt. En härlig skara sitter här och dricker gott o flabbar! Dialekthärmning är underskattat, sjukt kul!!! Ha ha! Kojjan kallar tidigt ikväll då det bär av till Vittsjö för match i morgon! Hoppas innerligt på att detta blir sista matchen jag står vid sidan om plan! Knät får se till att va bra nu för jag måste komma igång igen!!I morrn kommer mamma hit, myyyys! ;-)Häpp i hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 december 2010 20:45

... Så mycket det har varit senaste veckan! Massa handbollstittande (Sveriges damer är sååå sjukt heta), fotbollstittande, innebandy, praktik, och seminarie! Seminariet gick bra, hemtenan godkänd! Detta innebär att alla skolrelaterade pärmar och b...

Av Emma - 8 december 2010 11:13

Stress stress stress... Många bollar i luften som vanligt, men jag ska inte klaga. Det hade varit mycket värre om man inte haft ett skit att göra om dagarna...   Igår inleddes handbolls EM för damer och sveriges tjejjer gjorde en otroligt grym kä...

Av Emma - 3 december 2010 23:14

... har jag varit idag! Varför? Jo därför att jag tidigt i morse fick veta att jag klarade den teoretiska delen av NKSE (nationell klinisk slutexamination)!! Phu, så sjukt skönt att det är över... Detta innebär att jag inte har mer plugg kvar utan nu...

Av Emma - 2 december 2010 12:08

.. på taken, eller ja, faktiskt överallt. Tycker det är alldeles underbart med snöyra och kyla, så länge det går att befinna sig utanför hemmets varma miljö. 10 minus funkar att vara ute i så länge det inte blåser eller är alldeles blött, vilket det ...

Av Emma - 1 december 2010 14:05

... för det allra första inlägget som förhoppningsvis inte ska bli det sista.   Idag har jag ägnat mig åt att kolla mailen, kolla om tentaresultatet kommit, ringt viktiga samtal och förståss skapat mig en blogg. Verkar ta en stund innan man får s...

Presentation

Jag är en snart färdigutbildad sjuksköterska som jämt har mycket att göra, älskar sport och min underbara sambo.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards